MegaFoodStunter Klantenservice

Hoe verloopt de bezorging van mijn bestelling?

Volgen
  1. U ontvangt direct na plaatsing van uw bestelling automatisch een bevestigingsmail in uw mailbox. Denkt u dat u geen mail ontvangen heeft, controleer dan aub uw spam / junk mail folder in uw email programma. De bevestigingsmail wordt namelijk altijd uitgestuurd.

  2. Binnen 3 werkdagen na plaatsing van uw bestelling ontvangt u een bezorgmail met daarin de leverdag voor uw producten. Ook bevat de bezorgmail een Track & Trace link met daarin het tijdsvenster van 2 uur voor de levering van uw bestelling op de betreffende bezorgdag. Deze info vindt u ook op uw accountpagina op onze website door bij de bestelling de 'track & trace' knop te selecteren.
    Ook hier geldt: heeft u na 3 werkdagen nog geen bezorgmail ontvangen, controleer dan aub altijd uw spam / junk mail folder in uw email programma. De bezorgmail wordt namelijk altijd uitgestuurd.

  3. Mocht de leverdag onverhoopt niet passen, dan vindt u op de Track & Trace pagina een knop met een alternatieve leverdag (voor zo ver we deze kunnen aanbieden!). Indien de leverdag en de alternatieve leverdagen niet passen, dan kunt u uw bestelling annuleren op uw accountpagina op onze website.

  4. Tot slot ontvangt u als extra service 30 minuten voor aankomst van onze bezorger een tweede SMS. Deze SMS wordt uitgestuurd op basis van de exacte locatie van onze bezorger en is daarmee de meest nauwkeurige benadering van het moment van levering.
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Opmerkingen

  • Avatar
    Linda Vandermaes

    Hallo, leveren jullie ook in Belgie?
    Mvg Linda

  • Avatar
    Amerijckx Herman

    Leveren jullie in Belgie of is er een afhaalpunt ?
    mvg Herman