MegaFoodStunter Klantenservice

Wat als de bezorging van uw bestelling niet gelukt is?

Volgen

 

Ook al streven we ernaar alle bestellingen altijd en volledig af te leveren, het komt voor dat een bestelling niet succesvol bezorgd kan worden.

Indien u niet thuis bent op het moment van levering of er wordt niet open gedaan, dan registreert onze bezorger dit in ons bezorgsysteem.

Om onduidelijkheden te vermijden maakt onze bezorger ook altijd een foto van uw voordeur voor zijn eigen dossier en worden zijn/haar GPS coordinaten op het afleveradres opgeslagen. Daarmee zijn discussies of onze bezorger al dan niet aanwezig was overbodig en wordt op dergelijke support tickets niet gereageerd.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 2

Opmerkingen

  • Avatar
    Els Bloeyaert

    Beste.
    Leveren jullie ook in oostende (belgie)
    Want ik zie de postcode nergens in de lijst staan.
    Dank u.
    Gr Els