MegaFoodStunter Klantenservice

Wat als mijn bestelling niet volledig bezorgd wordt?

Volgen

Uiteraard doen we er alles aan om altijd uw bestelling volledig uit te leveren. Indien uw bestelling onverhoopt onvolledig geleverd wordt, dan dient u zelf een nieuwe bestelling te plaatsen voor het product dat bij de bezorging miste. We kunnen u geen nalevering van niet geleverde producten aanbieden.

 

Wanneer u samen met de bezorger een missend product ontdekt heeft wordt dit de volgende werkdag verwerkt door de administratie.

Heeft u contant betaald dan verrekend de bezorger dit meteen met u.
Als u vooraf betaald heeft wordt het resterende bedrag teruggestort. Nalevering is helaas niet mogelijk.

Ontdekt u later pas dat u een product mist zijn wij genoodzaakt u te wijzen op onderstaande passage uit onze algemene voorwaarden.
"Wij wijzen u erop uw bestelling samen met onze bezorger bij aflevering/ afhalen afhaalpunt / afhalen Apeldoorn te controleren. Na aflevering vindt namelijk geen nalevering en/of restitutie plaats voor niet of fout geleverde producten."

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 1

Opmerkingen

  • Avatar
    Waterlady21

    ik heb geen gehaktballen gekregen maar wel betaald

  • Avatar
    musa idris

    when should people get their money back after "missing items" incidence?
    i'm already four days, nothing got back to me, and i didn't recieve an email over the resent money.