MegaFoodStunter Klantenservice

Wat als mijn bestelling niet volledig bezorgd wordt?

Volgen

Uiteraard doen we er alles aan om altijd uw bestelling volledig uit te leveren. Indien uw bestelling onverhoopt onvolledig geleverd wordt, dan dient u zelf een nieuwe bestelling te plaatsen voor het product dat bij de bezorging miste. We kunnen u geen nalevering van niet geleverde producten aanbieden.

 

Bij een manco, wordt dit automatisch door de administratie gecontroleerd en binnen 3 werkdagen gecrediteerd.
Heeft u contact betaald dan verrekend de bezorger dit meteen met u.


Mocht u er pas achteraf achter zijn gekomen verwijzen we u graag naar onze huisregels,
1. Geleverde bestelling controleren aan de deur.
2. Bestelling niet geleverd gekregen.
3. Bestelling niet compleet

1.
Wij wijzen u erop uw bestelling samen met onze bezorger bij aflevering/ afhalen afhaalpunt / afhalen Apeldoorn te controleren. Na aflevering vindt namelijk geen nalevering en/of restitutie plaats voor niet of fout geleverde producten.

2.
Heeft u wel besteld maar geen levering ontvangen, als na controle blijkt dat de klacht gegrond is dan ontvangt u uw aankoopbedrag terug + korting voucher voor ongemak.

3.
Blijkt bij het controleren van de bestelling met de bezorger dat u een product mist, zullen wij aankoopbedrag van gemiste product terugstorten + u ontvangt een korting voucher voor het ongemak.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Opmerkingen

  • Avatar
    Waterlady21

    ik heb geen gehaktballen gekregen maar wel betaald